Optimizacija spletnih strani za iskalnike

Optimizacija za iskalnike, v prvi vrsti mislimo na Google, ki ima v Sloveniji skoraj 95% delež iskanj, je zadnja tri leta osnovna dejavnost našega podjetja. Optimizacija ali SEO (Search Engine Optimization) je v zadnjih letih naredila ogromne korake v smer zelo kompleksne in trajne dejavnosti. Če je pred leti zadostovalo narediti nekaj deset (ali nekaj sto/ali tisoč) linkov in je bil proces praktično končan, danes temu niti približno ni več tako.

Optimizacija spletnih strani je tako postala dejavnost, ki zahteva trajno aktivnost in to na množici različnih dejavnikov. Tako je sedaj nujno konstantno delati tudi na vsebini strani. Predvsem je potrebno ves čas dodajati nove vsebine in interne povezave. S statično stranjo danes skoraj ni več mogoče dosegati visokih uvrstitev na iskalnikih (rangirati), razen če je pridobila status blagovne znamke - branding.

Naše lastno SEO omrežje

SEO se zelo razlikuje od države do države, ne samo po »velikosti« konkurence za posamezne besede, ampak predvsem iz razloga, da je na manjših trgih zelo malo primernih strani za posamezno tematiko (nišo). Predvsem na manjših trgih kot sta Slovenija in Hrvaška je zato nujno vzdrževati lastno precej obsežno omrežje spletnih strani. Podjetje Tomyco tako obvladuje preko 500 različnih podpornih strani namenjenih optimizaciji.

Podjetje Tomyco d.o.o. je specializirano na optimizacijo za Slovenijo, Italijo in Hrvaško, ter nekaj zelo specifičnih niš za angleško govorno področje. Naš način dela zagotavlja dolgoročne rezultate je pa res, da pot do rezultatov s tem načinom ni enostavna. Odločitev glede tovrstnega načina dela se je pokazala kot edina pametna možnost, saj smo jo v zadnjih letih, ko je Google povzročil prave viharje s spremembami algoritmov (Penguin, Panda), odnesli brez omembe vrednih izgub pozicij.

Če želite sodelovati z nami, se nam oglasite preko elektronske pošte ali nas pokličite po telefonu in dogovorili se bomo za sestanek.

Odpiranje novih trgov za SEO

Odslej aktivno pokrivamo tudi nekatere vzhodno evropske države:

  • Slovaško
  • Madžarsko
  • Češko

Tomyco tako deluje na naslednjih trgih:

Zelo veliko lastno omrežje, primarni trgi: Slovenija, Hrvaška in Italija;

  • Precej lastnih virov (lokalne domene, lokalni hostingi, vsebine v domačem jeziku): Slovaška, Madžarska, Češka, Srbija, Bosna in Hercegovina, Črna gora;
  • Samo avto niša, odprto tudi za druge niše: Nemčija;
  • Samo avto niša, brez širitve na druge niše: Španija, Francija;
  • Omejene kampanje (brez dolgoročnih pogodb) na angleško govorečih trgih;

Pomen socialnih omrežij

Prav tako je nujno spletno stran predstavljati na različnih socialnih omrežjih, kot so v tem trenutku Facebook, Twitter, Instagram in druga. Brez njih je sicer še vedno mogoče doseči rezultate, vendar zagotovo težje. Predstavitev na socialnih omrežjih ne pomeni zgolj statične predstavitve podjetja ali produktov, ampak redno aktivnost stranke, ki jo potencialni kupci lahko sledijo.

Seveda se ni mogoče odpovedati optimizaciji, ki poteka izven spletne strani, s kreiranjem zunanjih povezav. Tu je v zadnjih letih prišlo do največjega preloma s preteklimi praksami. Ni več dovolj zgolj postaviti direktne povezave na ciljno stran, ampak mora biti ta povezava v članku, ki je po vsebini soroden s ciljno stranjo ter na strani, s sorodno tematiko. Ta del zgodbe je najpomembnejši, v njej pa je naša prednost, saj imamo izjemne zmogljivosti, ki jih lahko ponudimo svojim strankam.