Strukturni podatki (schema.org) na spletni strani

Verjetno vsi, ki imate spletne strani prijavljene v Google search consolo (GSC) redno dobivate opozorila s strani Googla, glede težav na strani. V teh obvestilih je vse mogoče, od težav na mobilnih straneh, poročil o iskanjih za zadnji mesec, nedostopnosti strani … Skratka verjetno se vas je večina že kar navadila na ta sporočila in jih ne spremljate več prav podrobno.
Zato se zelo lahko zgodi, da ste spregledali (ali pa morebiti sploh še niste prejeli) zadnjega sporočila iz GSC (marec 2019), ki precej drugačen od dosedanjih.

GSC mail glede manjkajočih strukturnih podatkov

Kaj to pomeni? To pomeni, da je Google začel uradno kot faktor kakovosti strani upoštevati strukturne podatke. O tem smo vas obveščali že od velikega preklopa iskalnika na mobilne strani avgusta lani.
Strukturni podatki pomenijo, da so strani opremljene z dodatni podatki (v konkretnem primeru o izdelku). Ti podatki niso vidni na strani so pa vidni v kodi. Primer je iz Googlovega orodja za testiranje strukturnih podatkov
https://search.google.com/structured-data/testing-tool/u/0/.

Tole je videti izjemno zapleteno vendar se ni potrebno ustrašiti. Večinoma je stvar dokaj enostavno rešljiva z namestitvijo primernga plugina (vtičnika). Za wordpress recimo podpira osnove tudi Yoast, ki je nameščen na večini wordpress instalacij, obstajajo pa tudi namenski plugini npr. https://wordpress.org/plugins/schema-and-structured-data-for-wp/

Enako velja tudi za druge CMSje. Za Magento Amasty (https://amasty.com/magento-google-rich-snippets.html) ali Magmodules (https://www.magmodules.eu/schema-org-rich-snippets.html) kot najmmočnejša proizvajlaca pluginov, čeprav jih obstaja še cel kup … Za Prestashop je modul tule: https://addons.prestashop.com/en/seo-natural-search-engine-optimization/31857-seo-structured-data-schema-markup-rich-snippet.html. Skratka za vse sisteme so rešitve pri roki, ne stanejo veliko denarja (lahko so tudi zastonj) le namestiti jih je potrebno čimprej!