Branding – kreiranje blagovne znamke

Optimizacija

Optimizacija blagovne znamke je v zadnjih letih postala prav posebno področje. Google ja namreč v želji po izboljšanju kakovosti rezultatov, določene besede razglasil za »brand« oziroma blagovno znamko in tovrstne rezultate je nemogoče izriniti iz prvega mesta, ne glede na vloženo količino dela in sredstev za optimizacijo. Da neka beseda postane blagovna znamka, mora izpolnjevati več dodatnih pogojev, ki si pri običajnih besedah ne pojavljajo. Ključni pogoj je, da mora biti v SERPu (Search Engine Results Page) CTR (Click-through rate) nad 50%. Poleg tega Google spremlja tudi pojavljanje blagovne znamke v medijih in to tudi v člankih, ki ne vsebujejo direktne povezave na spletno stran.

Ko v iskalniku Google sprožite iskanje neke besede, ki je postala blagovna znamka, izgleda rezultat za to besedo takole:
Kako je chebeltza postala blagovna znamka.

Pri besedah, ki jih je Google določil za blagovne znamke, je vrh strani z zadetki povsem v znamenju te blagovne znamke. Tako se med zadetki ne pojavi le običajen zadetek s povezavo na spletno stran, ampak je na strani rezultatov običajno tudi zemljevid, kontaktni podatki podjetja, prav tako pa so pod glavnim zadetkom večinoma tudi povezave do vsaj 4, 6 ali celo več dodatnih povezav na pomembnejše kategorije na glavni strani.

Kot sem omenil že predhodno, je za tiste besede, ki jih je Google razglasil za blagovne znamke, osvojitev prve pozicije praktično nemogoča. Mogoče pa je seveda s pomočjo optimizacije priti do drugega mesta. Konkreten primer je spet povezan s spletno trgovino chebeltza.com, Blagovna znamka, ki jo bomo preverili je »Early Rider«. Rezultati na Googlovi strani iskanj izgledajo takole:
Early Rider iskalni pojem pelje na trgovino Chebeltza.

Iz zgornjega primera se vidi, da blagovne znamke rangirajo tudi na tujejzičnih straneh, kar pred uvedbo te kategorije besed ni bilo mogoče (angleška stran rangira na google.si pred slovensko stranjo).

Kako se torej lotiti brandinga?

Postopek vsebuje vse operacije, ki so povezane tudi z optimizacijo »običajnih« besed, poleg tega pa še več dodatnih postopkov. Praktično nujno je ustvarjanje socialnih profilov, ki morajo biti opremljeni s kontaktnimi podatki (kontaktni podatki so eden od identifikacijskih parametrov, ki jih Google upošteva). Poleg tega se mora beseda pojavljati tudi v tekstih, ki so povezani s tematiko – seveda na čimboljših straneh. Poleg tega je zelo koristno uporabljati povezave, ki vsebujejo blagovno znamko. Tako povezava za ključno besedo otroška trgovina na spletno stran chebeltza.com ne bi bila le na besedo »otroška trgovina« ampak bi imela v anchor vključeno še blagovno znamko »otroška trgovina chebeltza«.

Zanimivo pri vsem tem pa je to, da je mogoče tudi določene splošne besede spremeniti v blagovno znamko, vendar je tu potrebno poudariti, da se kaj takega lahko zgodi le za tiste besede, kjer ni velike konkurence pri optimizaciji.

O nas in blogih

V rubriki Novice bomo v krajših prispevkih predstavili naše delo, prenove in posodobitve spletni trgovin, portal in strani z množico zanimivih prispevkov.

Breplačna SEO analiza

Imate spletno stran in vas zanima kako ste pozicionirani na določeni ključni besedi? Odločite se za brezplačno SEO analizo in prejeli boste PDF dokument s koristnimi informacijami. BREZPLAČNO! Če boste želeli še več informacij, se lahko dogovorimo za sestanek in dolgoročno sodelovanje.